Termeni și condiții
Prin utilizarea serviciilor noastre, sunteţi de acord cu următorii Termeni şi Condiţii. Vă rugăm să citiţi cu atenţie.
​
Încheiat azi, între vânzător, SC Genette’s ideas SRL, J33/787/2017, CUI 37545660 reprezentat legal prin CerniÈ™ov Diana, în calitate de Administrator È™i Client, se vând produsele de papetărie solicitate.

Genette reprezintă un nou concept cu privire la invitațiile de nuntă. Considerăm că detaliile sunt cele care fac diferența.
Vă mulţumim pentru utilizarea produselor şi a serviciilor noastre!
​
1. Modalități de plată:
Plata se va face integral prin opÈ›iunea Ramburs sau prin transfer bancar la Banca Transilvania în contul societății care are ca IBAN: RO51BTRLRONCRT0395850501, în urma solicitării clientului prin email.
2. Comanda
Comenzile se preiau telefonic prin email sau prin intermediul site-ului. În funcÈ›ie de promoÈ›iile aflate în derulare pe site, pe factură veÈ›i primi discount-ul corespunzător acestora.
Promoțiile nu se cumulează.
În cazul în care aÈ›i comandat de la noi È™i doriÈ›i să suplimentaÈ›i modelul comandat, minimele sunt următoarele:
- pentru invitațiile de nuntă și plicuri de bani este de 50 buc.
- pentru numerele de masă și meniuri comanda minimă este de 10 buc.
Dacă doriÈ›i să comandaÈ›i mai puÈ›ine produse decât comanda minimă acceptată, la costul comenzii se adaugă o taxă de 25 lei care reprezintă realizarea grafică a machetei È™i pregătirea pentru tipar.
Costul machetei cu simularea grafică personalizată pentru produsul clientului înainte de efectuarea unei comenzi este de 10 lei È™i se achită integral în avans pe baza facturii emise de noi.
3. Procesarea comenzii și executarea produselor personalizate
După efectuarea plătii avansului, clientul primeÈ™te un e-mail cu macheta grafica cu produsul È™i textul ales pentru personalizare. În acest sens, clientul va putea vizualiza/printa textul ce urmează a fi imprimat anterior executării invitaÈ›iei/cardului/etc., pentru a putea corecta eventualele greÈ™eli sau erori materiale. Se recomanda citirea cu atenÈ›ie a textului integral, nu doar a datelor privind numele, prenumele etc., pentru a avea certitudinea ca nu exista nicio greÈ™eala sau eroare materială. După verificarea textului, clientul va transmite societății Bunul de Tipar, prin e-mail, către aceeaÈ™i adresa de e-mail de la care a primit textul iniÈ›ial.
Tipul caracterului de literă din pozele produselor este cu titlu de prezentare, disponibile pentru personalizare fiind caracterele afiÈ™ate în pagina produselor.
Orice neconformități datorate lipsei de diligență a Clientului în verificarea È™i corectarea textului nu pot fi imputate Societății, aceasta fiind exonerata de răspundere. Cheltuielile suplimentare ocazionate de aceste împrejurări se vor suporta în integralitate de către Client.
4. Invitațiile personalizate unicat
InvitaÈ›iile personalizate unicat sunt acele invitaÈ›ii care au o formă grafică ce nu se regăseÈ™te în oferta actuală a societății È™i sunt create în funcÈ›ie de resurse È™i de dorinÈ›a clientului. Pentru început clientul primeÈ™te 2-3 modele care să cuprindă elementele cerute È™i are dreptul la o prima întrevedere la sediul societății pentru a vedea invitaÈ›ia.
În cazul în care clientul solicită È™i alte întâlniri cu personalul companiei în afara sediului se aplică o taxă de 7 lei/întâlnire care se adaugă la suma totală.
În ceea ce priveÈ™te modificările asupra machetei prezentate acestea suportă un cost de 10 lei, dacă se face o modificare parÈ›ială precum eliminarea unor elemente È™i 25 lei dacă se face o modificare de 90% a machetei.
Atunci când comanda implică invitaÈ›ii personalizate unicat societatea are următoarele drepturi:
- Să publice invitația creată pe pagina companiei de Facebook, blog sau site-ul companiei;
- Să multiplice modelul respectiv în scopul livrării altor clienÈ›i;
- Să ataÈ™eze invitaÈ›ia în catalogul de prezentare al companiei;
- Să modifice design-ul invitației;
Daca dorinÈ›a clientului care a comandat invitaÈ›ia personalizată unicat este ca invitaÈ›ia să nu fie publicată È™i multiplicată până în ziua nunÈ›ii se aplica o taxa de 50 lei.
5. Livrarea produselor
Termen de livrare în regim NORMAL:
 Pentru invitațiile prezente pe site: 7-10 zile lucrătoare de la data primirii Bunului de Tipar;
 Pentru invitațiile tip gold și premium: 10-15 zile lucrătoare de la data primirii Bunului de Tipar;
 Pentru invitațiile personalizate unicat: 5 zile lucrătoare ce implică crearea formei grafice la care se adaugă 7-10 zile lucrătoare dacă invitația este color simplă sau 10-15 zile lucrătoare dacă invitația este de tip premium sau gold.
Termen de livrare în regim de URGENȚĂ: 2–3 zile lucrătoare de la data primirii Bunului de Tipar*.
Taxa pentru regimul de urgență plătibilă de către Client este de 50 lei TVA inclus/comanda.
În situaÈ›ia în care produsul nu se găseÈ™te în stoc, S.C. GENETTE’S IDEAS S.R.L. va anunÈ›a Clientul prin orice mijloace, comunicându-i È™i noua dată de livrare.
S.C. GENETTE’S IDEAS S.R.L. nu livrează produse nepersonalizate.
Livrarea se va efectua de către o societate de curierat (Fan Courier/Cargus), la domiciliul Clientului ori la o altă adresa indicată de către acesta. Pret 25 lei.
Prețul pentru transport este valabil pentru orașe.
Cost km exteriori 1 leu T.V.A. inclus.
6. Schimbarea termenului de livrare
Societatea îÈ™i rezervă dreptul de a schimba termenul de livrare, atât cel normal cât È™i pentru cel în regim de urgenÈ›a în funcÈ›ie de volumul comenzilor.
Societatea are obligația de a anunța imediat Clientul despre schimbarea termenului de livrare.
7. Politica de returnare
Potrivit legislaÈ›iei în vigoare, Clientul are dreptul sa notifice în scris Societății că renunță la contractul de vânzare-cumpărare, fără penalități È™i fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Notificarea se va realiza prin transmiterea unui e-mail către societate.
Prin urmare, Clientul are dreptul de returna produsul achiziÈ›ionat, fără penalități È™i fără invocarea unui motiv, în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare.
Atragem atenÈ›ia că, în cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, zgârieturi, lovituri, È™ocuri electrice, accesorii lipsa, Societatea îÈ™i rezervă dreptul de a decide daca accepta returul sau nu, iar în caz de acceptare, daca imputa pierdea suferită în aceste circumstanÈ›e asupra valorii produsului; suma reÈ›inuta va fi comunicată Clientului după evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
​
Excepții:
Conform legislaÈ›iei în vigoare, următoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate după specificațiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
ATENÈšIE
Contractul având ca obiect achiziÈ›ionarea de către Client a unor produse personalizate nu poate fi denunÈ›at unilateral de către acesta, termenul de 10 zile lucrătoare menÈ›ionat anterior, nefiind aplicabil.
8. Garanția produselor
Produsele cumpărate prin intermediul societății beneficiază de garanÈ›ie conform prevederilor legale. GaranÈ›ia reprezintă angajamentul asumat de Societate față de Client, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, daca acesta nu corespunde condiÈ›iilor în care a fost încheiat contractul de vânzare-cumpărare È™i comenzii Clientului.
9. Forța majora
Nici una din părÈ›i nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaÈ›iilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majora, în conformitate cu legislaÈ›ia în vigoare.
10. Legea aplicabila – jurisdicÈ›ia
Contractul este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între Societate È™i Client se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluÈ›ionate de instanÈ›ele judecătoreÈ™ti române competente din Suceava.
11.Drepturi de proprietate intelectuală
Toate materialele integrate sunt proprietatea intelectuală a societății SC GENETTE S IDEAS SRL. Aceste materiale nu pot fi printate, copiate sau reproduse fără acordul deținătorului.
​
Politica GDPR privind Confidențialitatea Datelor cu Caracter Personal
S.C. Genette’s ideas S.R.L, vă aduce la cunoÈ™tință că prelucrează datele cu caracter personal, aferente contractului/antecontractului existent între parti, precum È™i a tuturor activităților ulterioare derivate direct sau indirect din executarea acestui contract.
Scopul general al prelucrarii datelor cu caracter personal este reprezentat de executarea contractului aflat în curs de derulare între parti. Societatea noastra nu va prelucra datele personale în alte scopuri.
Categoriile de persoane vizate de prelucrare sunt: reprezentanÈ›ii, angajaÈ›ii, societății colaboratoare È™i orice alte persoane ale cărei date sunt menÈ›ionate în cuprinsul contractului sau a actelor aferente executării acestuia.
S.C. Genette’s ideas S.R.L se obligă:
- să nu dezvaluie datele cu caracter personal prelucrate decât în scopul desfășurării raporturilor contractuale existente între părÈ›i, sau la cererea autorităților È™i instituÈ›iilor autorizate.
- să adopte măsuri tehnice și organizaționale adecvate necesare pentru securitatea prelucrarii datelor.
- să respecte prevederile aplicabile în material protecÈ›iei datelor cu caracter personal.
​
CARE ESTE BAZA LEGALÄ‚ PENTRU PRELUCRAREA DATELOR DVS.?
Baza legală care ne permite să vă prelucrăm datele personale depinde È™i de scopul pentru care le prelucrăm, astfel cum explicăm în următoarele rânduri:
1. Gestionarea înregistrării dvs. ca utilizator al Platformei
Prelucrarea datelor dvs. este necesară pentru semnarea termenilor care reglementează utilizarea Platformei. Cu alte cuvinte, pentru înregistrarea dvs. ca utilizator al platformei, trebuie să vă prelucrăm datele personale, altfel nu am putea să vă gestionăm înregistrarea.
În cazul în care alegeÈ›i să utilizaÈ›i accesul sau conectarea printr-o reÈ›ea de socializare, motivul pentru care avem dreptul să vă prelucrăm datele este consimțământul pe care îl daÈ›i în momentul autorizării transferului datelor de la reÈ›eaua de socializare.
2. Dezvoltarea, îndeplinirea È™i executarea contractului de vânzare sau de servicii
Prelucrarea datelor dvs. este necesară pentru executarea contractului de vânzare-cumpărare sau de furnizare a serviciilor în relatie cu dvs..
Este posibil ca unele prelucrări de date aferente procesului de achiziÈ›ie să se activeze doar pentru că solicitaÈ›i acest lucru sau ne autorizaÈ›i în acest sens, cum ar fi stocarea datelor privind plata (card) pentru achiziÈ›ii viitoare sau prelucrarea datelor necesare scanării bonurilor de cumpărături prin secÈ›iunea Wallet a App sau pentru a vă informa despre disponibilitatea produselor noastre. În aceste cazuri, baza legală în temeiul căreia vă prelucrăm datele este consimțământul dumneavoastră.
​
Apreciem că avem un interes legitim pentru efectuarea verificărilor necesare pentru a detecta È™i a preveni posibilele fraude atunci când faceÈ›i o achiziÈ›ie. ÎnÈ›elegem că prelucrarea acestor date este în avantajul tuturor părÈ›ilor implicate atunci când se efectuează plata pentru o achiziÈ›ie È™i în mod special pentru dvs., deoarece ne permite să luăm măsuri pentru a vă proteja împotriva tentativelor de fraudă ale terÈ›ilor.
3. Serviciul Clienți
Considerăm că avem un interes legitim să răspundem solicitărilor sau întrebărilor pe care ni le puneÈ›i prin diferitele mijloace de contact existente. ÎnÈ›elegem că prelucrarea acestor date este de asemenea in avantajul dvs., deoarece ne permite să vă putem ajuta în mod corespunzător È™i să găsim soluÈ›ie întrebărilor.
Când ne contactaÈ›i, în special, pentru gestionarea incidentelor legate de comanda dvs. sau de produsul/serviciul achiziÈ›ionat prin Platformă, prelucrarea este necesară pentru executarea contractului de vânzare-cumpărare.
Când interogarea dvs. este în legătură cu exercitarea drepturilor despre care vă informăm mai jos sau în legătură cu reclamaÈ›ii față de produsele sau serviciile noastre, prelucrarea datelor dvs. este pentru îndeplinirea obligaÈ›iilor noastre legale.
4. Marketing
Vă prelucrăm datele dvs. în scopuri de marketing în baza consimțământului pe care ni-l daÈ›i, de exemplu atunci când sunteÈ›i de acord să primiÈ›i informaÈ›ii personalizate prin diverse mijloace, atunci când autorizaÈ›i trimiterea de notificări push pe dispozitivul mobil sau când acceptaÈ›i termenii È™i condiÈ›iile legale de a participa la o acÈ›iune promoÈ›ională sau să vă publicaÈ›i fotografiile pe Platformă sau pe canalele noastre de pe reÈ›ele de socializare.
De asemenea, ne vom întemeia pe consimțământul dvs. pentru a vă transmite datele pe reÈ›elele de socializare cu scopul de a vă oferi publicitate personalizată pentru gusturile, obiceiurile È™i navigarea dvs.
Pentru a vă prezenta informaÈ›ii personalizate, considerăm că avem un interes legitim pentru întocmirea profilului dvs. cu informaÈ›iile pe care le avem despre dvs. (cum ar fi navigarea pe care o efectuaÈ›i, preferinÈ›ele sau istoricul achiziÈ›iilor) È™i cu datele personale pe care ni le-aÈ›i furnizat, cum ar fi intervalul de vârstă sau limba, deoarece înÈ›elegem că prelucrarea acestor date este de asemenea în avantajul dvs. deoarece permite să vă îmbunătățiÈ›i experienÈ›a ca utilizator È™i să accesaÈ›i informaÈ›iile în funcÈ›ie de preferinÈ›ele dvs.
​
5. Analiza utilizării și a calității
Considerăm că avem un interes legitim pentru analizarea caracterului de utilizare al Platformei È™i a gradului de satisfacÈ›ie a utilizatorului, deoarece înÈ›elegem că prelucrarea acestor date este de asemenea în avantajul dvs. întrucât scopul este îmbunătățirea experienÈ›ei utilizatorului È™i oferirea unui serviciu de calitate superioară.
CÂT TIMP VOM STOCA DATELE DUMNEAVOASTRÄ‚?
Perioada de stocare a datelor dvs. va depinde de scopurile pentru care le prelucrăm, după cum detaliem mai jos:
1. Gestionarea înregistrării dvs. ca utilizator al Platformei
Vom prelucra datele dvs. pe perioada cât aveÈ›i statutul de utilizator înregistrat (adică până când decideÈ›i să vă dezabonaÈ›i).
2. Dezvoltarea, îndeplinirea È™i executarea contractului de vânzare sau de servicii
Vom prelucra datele dvs. pe durata de timp necesară pentru a gestiona achiziÈ›ionarea produselor sau a serviciilor pe care le-aÈ›i cumpărat, incluzând eventuale returnări, reclamaÈ›ii sau plângeri legate de achiziÈ›ionarea produsului sau a serviciului respectiv.
În unele situaÈ›ii, vom prelucra datele doar până în momentul pe care îl stabiliÈ›i dvs., aÈ™a cum este cazul datelor privind plățile (cu cardul) pe care ne solicitaÈ›i să le stocăm pentru eventuale achiziÈ›ii viitoare.
3. Serviciul Clienți
Vom prelucra datele dvs. atât timp cât este necesar pentru a vă satisface solicitarea sau cererea.
4. Marketing
Vom prelucra datele dvs. până când vă veÈ›i dezabona sau veÈ›i anula abonamentul la newsletter.
Dacă participaÈ›i la acÈ›iuni promoÈ›ionale, vom stoca datele pentru o perioadă de 6 luni de la încheierea acÈ›iunii promoÈ›ionale.
5. Analiza utilizăriiși a calității
Vom prelucra punctual datele dvs. pe durata în care efectuam o acÈ›iune sau un sondaj specific privind calitate sau până când vom anonimiza datele dvs. de navigare.
Indiferent de modul în care prelucram datele pe durata strict necesară atingerea scopului vizat, ulterior le vom stoca È™i proteja în mod corespunzător pe durata de timp în care pot decurge responsabilități derivate din respectiva prelucrare, în conformitate cu reglementările în vigoare. Odată ce acÈ›iunile posibile se prescriu în fiecare caz, vom proceda la È™tergerea datelor cu caracter personal.
TRANSFERĂM DATELE DVS. PERSONALE CĂTRE TERȚI?
Pentru a îndeplini scopurile indicate în această Politică de confidenÈ›ialitate, este necesar să acordăm acces la datele dvs. personale societății Sc Genette's ideas SRL È™i terÈ›ilor care ne oferă sprijin în serviciile pe care vi le oferim, È™i anume:
-
 instituții financiare,
-
ï‚§ organe specializare în descoperirea È™i prevenirea a fraudei,
-
ï‚§ furnizori de servicii tehnologice,
-
 furnizori și colaboratori de servicii logistice, de transport și de livrare,
-
 furnizorii de servicii aferente serviciului clienți.
-
 furnizori și colaboratori de servicii legate de marketing și publicitate.
CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRÄ‚ CÂND NE PUNEÈšI LA DISPOZIÈšIE DATELE PERSONALE?
Ne angajăm să respectăm confidenÈ›ialitatea datelor dvs. personale È™i să garantăm exercitarea drepturilor dvs. În acest sens, Noi, am convenit că le puteÈ›i exercita în mod complet gratuit trimiÈ›ând un mesaj la o adresă de e-mail unică genettestreasure@yahoo.com indicând pur È™i simplu motivul solicitării È™i dreptul pe care doriÈ›i să-l exercitaÈ›i. În acest sens Noi vă vom răspunde în maximum o lună de la primirea fiecărei solicitări.
În cazul în care considerăm că este necesar pentru a vă putea identifica, vă putem solicita o copie a unui document prin care să vă dovediÈ›i identitatea.
În mod special, indiferent de scopul sau baza legală în temeiul căreia vă prelucrăm datele, aveÈ›i dreptul:
-
Să ne cereÈ›i accesul la datele dvs. personale care sunt în posesia noastră. Vă reamintim că, dacă sunteÈ›i utilizator înregistrat al Platformei, puteÈ›i verifica aceste informaÈ›ii È™i în secÈ›iunea corespunzătoare datelor dvs. personale.
-
Să ne cereÈ›i să rectificăm datele pe care le avem deja. ReÈ›ineÈ›i că dacă sunteÈ›i utilizator înregistrat al Platformei, puteÈ›i accesa secÈ›iunea corespunzătoare datelor personale din contul dvs. pentru a modifica sau actualiza datele personale. Oricum, reÈ›ineÈ›i că prin furnizarea activă a datelor dvs. personale prin orice mijloace, garantaÈ›i că acestea sunt adevărate È™i exacte È™i vă angajaÈ›i să ne comunicaÈ›i orice modificare sau schimbare a acestora. Orice pierdere sau daună provocată Platformei sau operatorului Platformei sau oricărei părÈ›i terÈ›e prin comunicarea unor informaÈ›ii eronate, inexacte sau incomplete în formularele de înregistrare, va constitui responsabilitatea exclusivă a utilizatorului. Vă rugăm reÈ›ineÈ›i ca regulă generală că trebuie să puneÈ›i la dispoziÈ›ie doar datele dvs. personale, nu È™i pe cele ale altor persoane, cu excepÈ›ia cazurilor permise în această Politică de confidenÈ›ialitate.
-
Să ne cereÈ›i să vă È™tergem datele în măsura în care acestea nu mai sunt necesare pentru scopul pentru care este nevoie să le prelucrăm astfel cum v-am informat mai sus sau în cazul în care nu mai avem legitimitatea de a face acest lucru.
-
Să ne cereÈ›i să limităm prelucrarea datelor dvs., ceea ce înseamnă că în anumite cazuri, ne puteÈ›i solicita să suspendăm temporar prelucrarea datelor sau să le stocăm o perioadă mai îndelungată decât cea necesară pentru atunci când este posibil să aveÈ›i nevoie de ele.
Dacă ne-aÈ›i dat consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. în orice scop, aveÈ›i, de asemenea, dreptul să îl retrageÈ›i în orice moment. Unele dintre modalitățile prin care vă puteÈ›i retrage consimțământul sunt explicate în secÈ›iunea 2, în care explicăm în ce scop vă prelucrăm datele.
Atunci când legalitatea prelucrării datelor se întemeiază pe consimțământul dvs. sau pe executarea contractului, astfel cum am explicat în secÈ›iunea 3, veÈ›i avea de asemenea dreptul să solicitaÈ›i portabilitatea datelor personale. Aceasta înseamnă că veÈ›i avea dreptul să primiÈ›i datele personale pe care ni le-aÈ›i pus la dispoziÈ›ie într-un format structurat, utilizat în mod curent È™i care poate fi citit automat, pe care să îl puteÈ›i transmite altui operator în mod direct, cu condiÈ›ia să fie posibil din punct de vedere tehnic.
Pe de altă parte, atunci când prelucrarea datelor se întemeiază pe interesul nostru legitim, veÈ›i avea, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării datelor.
În cele din urmă, vă informăm despre dreptul dvs. de a depune o plângere la autoritatea competentă de control al protecÈ›iei datelor, în special către:
- Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal: www.dataprotection.ro
CE SE ÎNTÂMPLÄ‚ DACÄ‚ NE PUNEÈšI LA DISPOZIÈšIE DATE ALE TERÈšILOR?
Oferim funcÈ›ii sau servicii care necesită prelucrarea datelor personale ale unei terÈ›e părÈ›i pe care ni le furnizaÈ›i, astfel cum se întâmplă în cazul activării È™i trimiterii Cardului cadou sau al gestionării cererii pentru Bonul cadou.
Dacă ne puneÈ›i la dispoziÈ›ie Date personale ale altor persoane, garantaÈ›i că le-aÈ›i informat cu privire la scopurile È™i modul în care trebuie să prelucrăm datele lor personale.
MODIFICĂRI ALE POLITICII DE CONFIDENȚIALITATE
Este posibil să modificăm informaÈ›iile cuprinse în prezenta Politică de confidenÈ›ialitate atunci când vom aprecia că va fi necesar. În acest caz, vă vom comunica în diferite moduri prin intermediul Platformei (de exemplu, printr-un anunÈ› tip banner, printr-o fereastră pop-up sau printr-o notificare push) sau vă vom transmite la adresa de e-mail atunci când modificarea în cauză este importantă pentru confidenÈ›ialitatea dvs., astfel încât să puteÈ›i verifica modificările, să le evaluaÈ›i È™i, dacă este cazul, să vă opuneÈ›i sau să anulaÈ›i orice serviciu sau funcÈ›ionalitate. În orice caz, vă sugerăm să verificaÈ›i periodic prezenta Politică de confidenÈ›ialitate pentru cazul în care există modificări minore sau dacă introducem o îmbunătățire interactivă, profitând de faptul că veÈ›i găsi întotdeauna prezenta Politică ca punct de informare permanent pe Web-ul nostru È™i pe App.
INFORMAÈšII PRIVIND COOKIE-URILE
Utilizăm cookie-uri È™i dispozitive similare pentru a vă facilita navigarea pe Platformă, pentru a È™ti cum interacÈ›ionaÈ›i cu Noi È™i, în unele cazuri, pentru a vă putea afiÈ™a reclame pe baza obiceiurilor dvs. de navigare. Vă rugăm să citiÈ›i Politica de cookie-uri pentru a cunoaÈ™te în detaliu cookie-urile È™i dispozitivele similare pe care le folosim, scopul acestora È™i alte informaÈ›ii de interes.